2012年1月5日星期四

建議繼續發行iBond

如果大家有留意近日的經濟消息,可能留意到政府舊年發行的iBond(通脹掛勾債券),將會在本月底首次派息,估計派息的年利率大約6 厘,回報高於一般投資。

我提出這個消息,其中一個原因系舊年我最先提出倡議發行,而更主要嘅原因系依份抗通脹債券系起到一定作用,所以我地已向財爺再次向政府建議今年繼續發行iBond

當然,各界對於iBond有唔同睇法,但系我相信系可以為市民提供多一個選擇。
另一方面,港鐵就住奧一停車場的改劃再次提出申請,城規會將於本月六日或之前接收市民意見,港鐵都系無提出一個可接受的數據,車位減少對區內的影響,以及改劃之後所謂的「商業用」系做超級市場,定系大型展銷場都無直接答案,我會同我地黨友再次提出意見,當有最新消息,我會盡快話畀大家知。

沒有留言:

發佈留言